CleanKasa asigura garantie si service pentru toate echipamentele comercializate de catre societatea noastra KASA WEBMEDIA SRL, in conformitate cu reglementarile legale stabilite prin O.G. 21, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008 si politicile comerciale ale producatorilor.
Toate echipamentele se comercializeaza insotite de certificat de garantie emis de catre CleanKasa. Termenul de garantie decurge din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in certificatul de garantie. Pentru echipamentele noi, termenul de garantie este cuprins intre 12 luni si 24 luni, in functie de politica comerciala a producatorului si a vanzatorului.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serie numar si model), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului / expeditorului fara a i se solutiona garantia. Garantia pentru produsele insotite de documentele mentionate anterior se solutioneaza in centrul nostru de service sau in centru de service partener.
Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptionarea produsului in centrul nostru de service pentru persoanele fizice. In cazul persoanelor juridice, termenul maxim de solutionare a garantiei poate fi de pana la 30 zile calendaristice. Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta termenului legal de 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile si maxim 120 zile de la data acceptarii de catre client a costurilor detaliate in devizul de reparatie. Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate in Fise de Service separate de Certificatul de garantie. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie.
In situatia in care produsul nu a fost ridicat in termen de 90 de zile de la finalizarea operatiunilor de reparatie si anuntarea cleintului, clientul accepta sa renunte la dreptul de proprietate asupra produsului, echipamentul ramanand in proprietatea Kasa WebMedia SRL.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea Kasa WebMedia SRL, expedierea se va face prin intermediul curierului rapid sau a masinilor proprii. In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de constatare si diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente etc.) conform mentiunilor din Certificatul de garantie. Instalarea, punerea in functiune sau repararea produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.
Pentru orice solicitare legata de garantia unui produs achizitionat de la noi, ne puteti contacta prin email sau completand forumularul de mai jos. Acest formular trebuie completat in intregime iar noi vom raspunde prin e-mail sau telefon in cel mai scurt timp cu instructiunile de garantie.