Va punem la dispozitie pentru inchiriere utilaje curatenie profesionale si industriale, pe termen scurt, mediu sau lung, noi si reconditionate, la preturi competitive si cu disponibilitate imediata.
Toate utilajele disponibile pentru inchiriere sunt in stare foarte buna de functionare, complet revizionate si echipate cu accesoriile necesare, pregatite de utilizare.
Va propunem trei variante pentru inchiriere echipamente curatenie:
- inchiriere utilaje curatenie reconditionate pentru perioade scurte de timp, intre 2 si 7 zile;
- inchiriere utilaje curatenie reconditionate, demo (folosite la demonstratii pentru clienti) sau noi pentru perioade de timp medii sau lungi, de peste o luna;
- inchiriere utilaje curatenie noi prin finantare de tip leasing operational prin partenerul nostru GRENKE, pentru perioade de peste 18 luni.
Preturile comunicate includ service-ul si instruirea personalului care va utiliza utilajele de curatenie. In functie de necesitatile dvs. echipamentele se pot inchiria cu operator sau fara operator, cu transportul inclus la punctul dvs. de lucru sau se pot ridica de la sediul nostru, revizii periodice, detergentul necesar potrivit suprafetei de curatat si consumabile disponible pe toata perioada de inchiriere.
Gama noastra de utilaje curatenie disponibile pentru inchiriere cuprinde aspiratoare profesionale si industriale, masini monodisc, masini de maturat, masini de spalat aspirat pardoseala impinse si cu post de conducere.
Va rugam sa ne contactati cu minim 3 zile inainte cu privire la disponibilitatea echipamentelor de curatenie disponibile pentru inchiriere.
Inchiriere in sistem renting/leasing prin GRENKE
Va oferim echipamente de curatenie prin finantare de tip leasing operational prin partenerul nostru GRENKE. Veti beneficia astfel de:
1. BUGETARE CORECTA:
– Avans 0%
– Facturile de chirie sunt total deductibile
– Bonitatea financiara a companiei nu este afectata deloc in cazul inchirierii,
echipamentul ramane in gestiunea finantatorului si nu apare in bilantul clientului
– Rata (chiria) in EUR este constanta pe toata durata contractului a.i. se pot planifica costurile pe o perioada indelungata => platesti pe masura ce produci!
– Comisionul de administrare este unic pe contract
– Posibilitatea de a achizitiona echipamentul la sfarsitul perioadei contractuale
2. RAPIDITATE:
– Raspuns pentru cererile trimise spre analiza in maxim 24 de ore
3. SIMPLITATE:
– Setul de acte necesar pt luarea unei decizii este minimal
– Platile sunt trimestriale
4. ECONOMIE:
– Economisirea capitalului firmei
– Eliberarea liniei de credit de la banca si astfel imbunatatirea lichiditatii firmei